Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Orman Genel Müdürlüğü Dış Paydaş Memnuniyet Anketi

​1839 dan bugüne ülkemiz ormancılığının hizmetinde bulunan Orman Genel Müdürlüğü, daha etkili ve gelişmiş bir hizmet yapısına sahip olmak, hizmet verdiği alanda hep en iyi ve en güvenilir olmak için çalışmalarına devam etmektedir.

Bu amaçla 2005 yılında Türk Standartları Enstitüsü ile yapılan çalışmalar sonucu 2005 yılında ISO: 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi alarak sisteminin kalitesini ve güvenilirliğini ulusal ve uluslararası alanda tescil ettirmiş, 2017 yılında ise ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Belgesini en önce alan kamu kurumlarından birisi olmuştur. 

Bu çalışmalar kapsamında; 

Kurumumuz sistemini sürekli iyileştirmek, hizmet kalitemizi artırmak, 

Dış Paydaşlarımıza daha verimli ve etkin hizmet verebilmek, 

Kurumumuz ve hizmetlerimizin siz değerli paydaşlarımız tarafından nasıl algılandığını ölçmek,

Paydaşlarımıza en iyi hizmeti sunabilmek için neler yapılması gerektiğini ortaya koymak

amaçlarıyla "Orman Genel Müdürlüğü Dış Paydaş Memnuniyet Anketi"  hazırlanmış olup Genel Müdürlüğümüz web sitesinde görüşlerinize sunulmuştur.

Aşağıda bulunan link ile ankete giriş yaparak cevaplamanız kurumumuz hizmet kalitesinin artmasında bizlere yardımcı olacaktır. Ankete vereceğiniz cevaplar ile kaliteli, sektöründe öncü ve gelişen hizmet anlayışımızla ülkemiz ormancılığına daha iyi hizmet vermemize katkı sağlamanızı diliyoruz.

Dış Paydaş Memnuniyet Anketi İçin Tıklayınız​.


08.10.2020

Paylaş: