Bakanımız Sayın İbrahim Yumaklı'nın talimatlarıyla 81 ilde eş zamanlı düzenlenen “Orman Benim" etkinliği kapsamında; ormanlarımızı temizleyerek yangınlara karşı farkındalık oluşturduk.
Tarım ve Orman Bakanlığımızca ülke genelinde orman yangınlarını azaltmak ve önlemek için vatandaşları bilinçlendirmek amacıyla gerçekleştirilen bu yılki "Orman Benim" kampanyası Erciyes Dağı Lifos Ormanında yapıldı.
Etkinliğe; Vali Yardımcılarımız Adnan Türkdamar, Şenol Esmer, Ömer Tekeş, Kayseri Orman Bölge Müdürümüz Mehmet Zeki Bayıcı, Kayseri'de görevli kurum ve kuruluşların il müdürleri, sivil toplum kuruluşları, kurum ve kuruluşların personelleri ve öğrenciler katıldı.
Orman Benim etkinliğinde Ormanlarımızdaki çöpleri toplayarak, ormanlarımızın temiz kalmasını sağlayan tüm katılımcılara teşekkür ederiz. Çocuklarımızın geleceği ormanlarımız için hep birlikte söz veriyoruz: İzin verilen alanlar dışında kamp, mangal ve ateş yakmıyoruz. Ormanlara çöp atmıyor, gördüğümüz çöpü topluyoruz. Sigara izmaritini yere değil, çöp kutusuna atıyoruz. Anız yakmıyoruz. Yangına neden olabilecek her türlü davranıştan kesinlikle kaçınıyoruz.
#OrmanBenim etkinliğiyle yalnızca ormanlardan çöp toplamıyoruz; aynı zamanda orman yangınlarına karşı önlem alıyoruz
Yeşil bir gelecek için hep birlikte çalışmaya devam edeceğiz!